Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ - Στέφανος Κάκκος

***********NEO VIDEOCLIP***********
*******ΜΟΛΙΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ*******
Είμαι στην πολύ ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσω το νέο μου τραγούδι-videoclip με τίτλο *Δειλά Δειλά* σε μουσική δική μου και στίχους του φίλου μου Βάιου Τσιμπανάκου και Απόστολου Συρταριώτη...!!! Μία αληθινή ιστορία και μία δουλειά που έγινε με πολύ αγάπη από όλους μας...!!! Εύχομαι να το αγαπήσετε όσο εμείς...!!! <3
*******ΔΕΙΛΑ ΔΕΙΛΑ*******
Μουσική: Στέφανος Κάκκος
Στίχοι: Βάιος Τσιμπανάκος - Απόστολος Συρταριώτης
Σκηνοθεσία: Σπύρος Φυλακτός
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Θάνος Λυμπερόπουλος
Φιλική συμμετοχή: Μαρία Σεμπέπου
Παραγωγή - Ενορχήστρωση:
Γιάννης Θάνος - Στέφανος Κάκκος
Κιθάρες: Στέφανος Κάκκος
Πλήκτρα-synths: Στέφανος Κάκκος- Γιάννης Θάνος
Φλάουτο: Άρης Κ.
Μπάσο: Γιάννης Θάνος
Τύμπανα: Δημήτρης Γκαβαρδίνας
Φωνητικά: Στέφανος Κάκκος

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

***

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου