Παρασκευή, 9 Ιουνίου 2017

Μπάϊ - μπάϊ, αγαπημένε μου μετρητή! ΚΑΛΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!

Προβολές σελίδων σήμερα
1.446
Προβολές σελίδων χτες
411
Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα
8.304
Πλήρες ιστορικό προβολών σελίδων
20.139
***
Μπάϊ - μπάϊ, αγαπημένε μου μετρητή! ΚΑΛΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ!
Κι επειδή με άγχωνες λιγουλάκι, πάμε στο ριλαντί.
Κρύψου, να μη σε ξαναδώ, καλοκαιριάτικα!
Χαλαρά...
Πιο χαλαρά...
Αν θέλουμε, μπορούμε!
Αυτό μετράει!
Εσύ μετρούσες από 1/1/2017, κι εγώ για δυο ωρίτσες!
Ξεκουράσου, τώρα!
Μη χασομεράμε και τον κόσμο! Ε;

"ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ" σε όλους!
"ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" τους πάντες, για την ΤΙΜΗ!

Κυρίως την Λαμπρινή, γιατί τραβάει μεγάλο κουπί, μαζί μου!
Συντονιστείτε, ΕΚΕΙ!
Έχει απ' όλα!

***
Λουλουδάκια;
Αμέσως!


Νά 'τα! Περπατάνε...!
...Και μου τα πατάνε οι περαστικοί!
Κρίμα τα καημένα!
Κόψ'τε, πολλαπλασιάζονται!
Με αγάπη!

7 σχόλια:

  1. Κι ένα κόπυ στιγμής:
    Κατερίνα Δε.Στα.Πα.9 Ιουνίου 2017 - 2:45 π.μ.
    Ώπα! Αγαπημένε μου μετρητή, ως εδώ ήσουνα! Είχα πει μέσα μου, μόλις πιάσεις 20.000 θα σε χαιρετήσω!
    Δεν το περίμενα τόσο εύκολα!
    Μεγάλη η ανάρτηση της συνέντευξης της Λαμπρινής, είδα ένα 2 μπροστά και δεν το πίστευα!
    20.027;
    Ευχαριστώ, μεγάλε!
    Δεν είμαι φαγάς, πιάσαμε το όριο,
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, Λαμπρινή!
    Έλεγα μέσα μου:"Αν δεν πετύχω Λαμπρινή, δεν σταματάω να γκουγκλάρω!"
    Να, που το είδα και σε σένα!
    "Καλή επιτυχία" σε όλα σου, κορίτσι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

    ...Γελάω... Το τραγουδάκι έλεγε:
    Στό 'να χέρι το τσιγάρο, στ' άλλο χέρι θα γκουγκλάρω...!

    Κι άκουγα τον αέρα!
    Τόσο φλύαρος, δεν ξανάγινε!
    Πάντως, εδώ που τα λέμε, ωραία θέματα έκλεβα!
    Να "κλέψεις" ξέρ'ς;
    Δεν το είπαν τυχαία!

    Άντε να φέρω κάτι καλό, για την μόστρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλο καλοκαιρι, δεσταπα μου
    Ευχαριστω για την διαφημιση... :-) - χαμογελο

    Τωρα καταλαβα τι εστι... το περι μετρητου... ( θα δεις και στα αλλα σχολια μου, τι νομιζα οτι εννοουσες... Αλλ' αντ' αλλων :-) - χαμογελο νο 2 )

    Φιλια

    Καλημερα ♡♥♡♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαμόγελο πλατύ! Αφού κατάλαβες, δεν χρειάζονται εξηγήσεις! Φιλιά πολλά και Καλή υπόλοιπη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε, αφού είναι Αύγουστος, είμαι εδώ και χαζοκινούμαι, ας φανεί κι ο μετρητής! Ποσοστά δεν παίρνω! Μοιράζομαι, άλλωστε, σε τόσες σελίδες, το "μέτρημα" είναι για τους άλλους!

    Προβολές σελίδων σήμερα
    23
    Προβολές σελίδων χτες
    227
    Προβολές σελίδων τον προηγούμενο μήνα
    2.007
    Πλήρες ιστορικό προβολών σελίδων
    23.833

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα
    Χαιρομαι... για τον μετρητη σου
    Ξανοιγονται πολλοι μαζυ σου ♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Περαματιανό πουλί μου, Καλημέρα!Δώσε φιλιά πολλά, στις θάλασσες που αρμενίζεις! Και στην μαμά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υ.Γ. Φιλια κλπ δινονται
    "Νασαι καλα", λεει η μαμα ή... "τι κανει η Κατερινα;" ... ♡♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή