Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Λαϊκά


Η αγάπη του Βασίλη για τα λαϊκά τραγούδια είναι γνωστή. Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω μια συλλογή με μερικά απο τα πολλά λαϊκά τραγούδια που έχει ερμηνεύσει ο Βασίλης. 

* Ευχαριστώ πολύ τον φίλο μου τον Νίκο (MiB) γιατί πολλά απο τα κομμάτια είναι απο την προσωπική του συλλογή! Μπορείτε να δείτε το κανάλι του εδώ: http://www.youtube.com/user/Skaramagas

**Τη συλλογή την είχα ανεβάσει παλαιότερα και στο forum Greek-fun.com. Αν θέλετε ολόκληρη την συλλογή με τα εξώφυλλα στείλτε μου μήνυμα!

Τα κομμάτια που ακούγονται είναι τα εξής:
1. Αερικό
2. Μιλησε μου
3. Δυο φίλοι
4. Μη παντρευτείς την μοναξιά
5. Το βουνό
6. Μέγαρα
7. Που 'ναι τα χρόνια
8. Το σκαλοπάτι σου
9. Βρέχει στην φτωχογειτονιά
10. Στο άδειο μου πακέτο
11. Δεν θα ξαναγαπήσω
12. Επίσημη αγαπημένη
13. Της αγάπης αίματα
14. Δεν λες κουβέντα
15. Ήλιε μου σε παρακαλώ
16. Σε είδα κι αναστήθηκα
17. Όμορφη πόλη
18. Της ξενιτιάς
19. Ειμ' αητός χωρίς φτερά
20. Η νταλίκα
21. Νησιώτικα 
22. Το βουνό (extra)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου