Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Συστημένες λογοτεχνικές γραμμές - "Λίγες γραμμές... έτσι..." - Λαμπρινή Τζούρκα

"Λίγες γραμμές... έτσι...", για να υπάρχουν στο χαρτί και στην αιωνιότητα, εδώ και μέρες με περίμεναν να τις παραλάβω, να τις διαβάσω, να συγκινηθώ, να ευχηθώ και να ευχαριστήσω την Λαμπρινή Τζούρκα, για την μεγάλη τιμή να μου χαρίσει, τα πρώτα της γραπτά βήματα.
Λόγια ψυχής, απλά, καθάριου ανθρώπου, με αφορμή μια όμορφη φωτογραφία, σ' αφήνουν να ταξιδέψεις βαθύτερα και να φτάσεις ακόμα, κι εκεί που δεν μπορείς!
Λεπτεπίλεπτες οι επιλογές των θεμάτων, όλα επίκαιρα, όλα γύρω απ' την ελπίδα, την αγάπη, το όνειρο, το χθες, το παρόν, το αναμενόμενο άγνωστο αύριο, πότε αισιόδοξα και πότε μελαγχολικά, θες δε θες, σε παρασύρει μέσ' τις λέξεις της και τα αποσιωπητικά της.
Τα πολλαπλά θαυμαστικά και ερωτηματικά θυμίζουν παιδί που βλέπει αλλιώς την ζωή και αρνείται να μεγαλώσει, μη θέλοντας να την πληγώσει ή να πληγωθεί και η ίδια.
Όλα θυμίζουν Λαμπρινή, όπως την γνωρίσαμε μέσα απ' τα bloggs της, κι όσοι τυχεροί την γνώρισαν από κοντά, είναι βέβαιο πως θα της αναγνωρίσουν τον τίτλο της ποιήτριας, θα χαρούν με την χαρά της και θα της ευχηθούν τα ΚΑΛΥΤΕΡΑ, γιατί τα ΑΞΙΖΕΙ!

"ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ, ΛΑΜΠΡΙΝΗ!"
και
"Σ' ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ"!










Υγ. Στην Ευαγγελίστρια της Νέας Ιωνίας Βόλου, με πάνε πάντα, σημαντικά θέματα.
Αυτή την φορά ήταν το πρώτο βιβλίο της Λαμπρινής!

Η σελίδα της, που θα βρείτε όλες τις σελίδες της, είναι  ΕΔΩ!

https://xwrisprogramma.blogspot.com
Υ.Γ. το λίγες γραμμές... χωρίς πρόγραμμα... εδώ... :) 

21 σχόλια:

  1. Μεγάλη μου τιμή, αγαπητή μου Κατερίνα Παπαθεοδώρου, δεστα πουλίτσα μου, να με "πάρεις" στα χέρια σου, και να περιποιηθείς ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ το βιβλίο μου...

    Είσαι πολύ καλή


    Καλές επιτυχίες σού εύχομαι, ευχαριστώ για την κριτική σου... (αυτήν την ανάρτηση... με λίγα λόγια... καρδιάς εκ μέρους σου... )

    και εύχομαι τα καλύτερα...

    Ευχαριστώ πολύ, με χρώμα, γιατί φαίνεται καλύτερο απ' τα ασπρόμαυρα... (τα άλλα αντίτυπα... )

    φιλιά... καλησπέρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε, ντε! Αυτή ήταν η πρώτη μας επαφή! Ακόμα, δεν το ταξίδεψα, όπως του πρέπει! Υπομονή!Έμαθε κι αυτό να περιμένει!
      Φιλιά, Καλές νέες εμπνεύσεις και πολλές νέες γέννες!
      ΑΞΙΑ!

      Διαγραφή
    2. Για το χρώμα τα είπαμε ιδιαιτέρως, εδώ μου ξέφυγε.
      Ναι, το χρώμα δίνει ΑΛΛΗ γεύση, ΑΛΛΗ ΤΙΜΗ και πώς να την "σηκώσω";
      Επιφυλάσσομαι, συγκρατημένη αρκετά, γιατί κατάντησα μόνο λόγια κι όχι έργα.
      Ευχαριστώ, πολλάκις!
      Επαναλαμβανόμαστε, θα κουράσουμε! Δεν πρέπει!

      Διαγραφή
  2. https://xwrisprogramma.blogspot.com

    Υ.Γ. το λίγες γραμμές... χωρίς πρόγραμμα... εδώ... :)

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και καταχάρηκα που τα είπαμε και δια τηλεφώνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης, καταχάρηκα, κατασυγκινήθηκα, με την έννοια του πολύ, κι όχι του κατά!
    Κατάλαβες τι εννοώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αστερι, όταν τόβγαζα... ήσουν η πρώτη που σκέφτηκα... γι' αυτό είναι οι φίλες...

    Χίλια ευχαριστώ...

    σού εύχομαι καλές επιτυχίες, με υγεία όλα καλά να σούρχονται!!!

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να και η τιμή της πρωτιάς!
      Να μούρχονται, ντε! Να γυρίσει κι ο τροχός!
      Φιλιά της! Εγώ ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  5. Καλοτάξιδο Λαμπρινή μου!
    Μπράβο στην αγαπημένη Κυκλαμίνα, για την παρουσίαση!
    φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χάρηκα για την "συνάντηση", Βαρβάρα! Να είσαι ΚΑΛΑ, ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!
    Νιώθω πως λείπουν πολλά απ' την έννοια "παρουσίασης", σ'χωράτε με, δείτε το σαν πρώτο ξεφύλλισμα "παραλαβής".
    Να είμαστε ΚΑΛΑ, θα επανέλθουμε ΚΑΛΥΤΕΡΑ!
    Οκ, κορίτσια;
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βαρβάρα μου, φαντάζομαι ότι μπορώ να απαντήσω εδώ...

    Χίλια ευχαριστώ...

    Η Κατερίνα έκανε πολύ όμορφη δουλειά... Το βιβλίο... στην φύση... μια χαρά!!! Σού εύχομαι τα καλύτερα, καλή μου, νασαι παντα καλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο "φαντάζεσαι";
      Είναι δυνατόν;
      Χαρά μου τα σχόλια, άσχετα αν δεν μπορώ να ανταπεξέλθω όπως παλιότερα και να είμαι κι εγώ σωστή μπλόγγερ!

      Ας είναι! Αφού χειροκροτάτε, έτσι εύκολα, θα το δεχθώ!

      Ανταμείβετε μια έντονη συναισθηματική φόρτιση ημέρας, σημείου και στιγμών που δεν φαίνονται, είναι όμως πολύ δυνατές! Συνδέουν την ζωή μου πριν 35 χρόνια, μέχρι τώρα, τόμοι ολόκληροι, γραμμένοι κι άγραφοι, ζωής!
      Ότι καλύτερο κι αν κάνω για το βιβλίο σου στο μέλλον, Λαμπρινή, να θυμάσαι πως αυτό το σημείο υπήρξε και σφραγίδα της ύπαρξής μου. Σου αποκρυπτογράφησα μέρος ψυχής και το ένωσα με το δικό σου, γιατί, έτσι κι αλλιώς, ενωμένο είναι, για Χ αγνώστους λόγους!
      Παναγίτσα ξέρει!

      Κι εσείς κορίτσια να είστε ΚΑΛΑ, ΥΓΙΕΙΣ και ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ!
      Όλος ο κόσμος να είναι ΚΑΛΑ!
      Κανείς δεν ζει εις βάρος μας. Μπορούμε όλοι μαζί να περπατήσουμε σ' αυτή τη ζωή, χωρίς να εμποδίζουμε τον δρόμο του άλλου, την χαρά του, τα όνειρά του! Παραπέρα είναι τόσος δρόμος ελεύθερος και για μας, απλά, δεν τον βλέπουμε εγκαίρως!
      Όλα ΚΑΛΑ και θα τα κάνουμε όλα καλύτερα, λοιπόν!
      Να είμαστε αισιόδοξες, κι ας είναι γκρίζοι οι καιροί!
      Κόντρα, κι ΑΓΑΝΤΑ!
      καρδιές!>3 >άπειρες

      Διαγραφή
    2. Το βιβλίο σου δίπλα στην Παναγιά την Ευαγγελίστρα! Ανάμεσα Αγίας Αικατερίνης, Αγίας Παρασκευής, ανάμεσα σε ΟΛΑ τα ΙΕΡΑ και ΟΣΙΑ, ανάμεσα ακόμα στη ζωή και στον θάνατο! Όλα τα περιείχε το σκηνικό. Γράφονται ολόκληρα βιβλία, ακόμα και με την ανάπτυξη μιας φωτογραφίας που τόσο γρήγορα προσπερνάμε με τα μάτια.
      Φιλενάδα, το σημείο "ΓΡΑΦΕΙ"!
      Φιλιά της, ΕΥΧΗ να γράφει ΚΑΛΑ, για όλους μας!

      Διαγραφή
  8. Κυκλαμίνα μου, Κατερίνα μου... ευχαριστώ και πάλι... μια χαρά είναι όλα... φαίνεται η αγάπη... η φιλία... κι όλα!!! Ευχαριστώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο μπάρμπα - Μήτσος έλεγε συχνά, με χαρακτηριστικό τόνο: Σι ω πή!
      Μου τον θύμισες, μόλις.
      >3

      Διαγραφή
  9. Λαμπρινή, δε μπορώ να μη σου δώσω αυτή την χαρά!
    Μετράς, κορίτσι μου, "ΜΕΤΡΑΣ"! )Λέξη ιερή για μένα, δεν την έχω ξαναδώσει σε κανέναν! Δεν ξέρω γιατί, την κράταγα εγωιστικά για μένα!(Υπήρξε κεφάλαιο ζωής και γραμμένο.)
    Να, που ήρθε η στιγμή να την παραδώσω, σε σένα νε, που σ' έχει η μάνα, μία, ΝΑΙ!
    762 άτομα είδαν την ανάρτηση για το βιβλίο σου!
    Είσαι κορίτσι μου, μεγάλη "φίρμα", απλά, δεν το έχεις εμπεδώσει!
    Έτσι, κάνεις κι εμένα!
    Σε ΚΑΛΟ ΣΟΥ, κορίτσι μου, σε ΚΑΛΟ ΣΟΥ, σε ΚΑΛΟ ΜΑΣ!

    Προχώρα, Λαμπρινή μου, έχεις τα προσόντα, έχεις αξίες, γνώσεις και ταλέντα και κυρίως ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ, προχώρα!

    Σκόρδα σου και ΦΤΟΥ ΣΟΥ, γιατί τό 'χω κι αυτό το χουριάτ'κου... δεν αλλάζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποταμε μου
    Κατερινα
    Ευχαριστω παρα πολυ

    Τι γραφεις!!
    Ευχαριστω εγω... για την αναρτηση, τον κοπο, τον χρονο..
    -♡♥

    Τα νουμερα πανε κι ερχονται... Απλα... θαθελα να αρεσει στον κοσμο... το βιβλιο..

    Με σκλαβωσες

    Ευχαριστω, Κυκλαμινα μου
    Κατερινα μου, Παπαθεοδωρου... συγγραφεα μου...
    Καλες επιτυχιες και στα θαυμασια βιβλια σου
    ♡♥♡♥♥♥♥♥♥♡♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γίνομαι κι απ' αυτό καμιά φορά.Έλαχε.
    Αυτό θέλουν όλοι. Να αρέσει στον κόσμο! Τί άλλο;
    Για να έχεις επιτυχίες, πρέπει να έχεις και βιβλία, κουρίτσ'!
    Κι εγώ δεν έχω, χρόνια τώρα!
    Κόψαμε και τις φωτοτυπίες, δανείζω τα ενθύμια των παιδιών, κάνουν τον γύρω..., ξανάρχονται, ξαναφεύγουν, κάπως έτσι!
    Κάτσε να το γράψω αυτό, να τό 'χω.
    Είπα στον άντρα μου να πει στην Τάδε κυρία, πολύ τα άργησε, τα χρειάζομαι.
    Μια μέρα μου λέει, τα έφερε.
    Τους κανονίζω νέα αποστολή, τα περίμενα το βράδυ, δεν μου τα έφερε!
    Τα πήρε ο Τάδε!
    Μα γιατί, να τα δώσεις; Τα περίμενε αύριο η Τάδε! Μήνες περιμένει!
    Ε, καλά! Πώς κάνεις έτσι;
    Περνάει μια βδομάδα, περνάνε δυο, βρίσκω τον Τάδε.
    Τάδε μου, μη μου αργήσεις τα βιβλία, τα περιμένει μια κυρία!
    Α! Εγώ τα έβαλα στην βιβλιοθήκη μου, να την έχω όλη την σειρά σου!
    Τι λες, καλέ; Εδώ δεν την έχω εγώ!
    Καλά! Άμα τα βρω εύκολα, γιατί έχω πολύ μεγάλη βιβλιοθήκη!
    Να τα βρεις!
    Τώρα γράφεις;
    Όχι. Άλλαξα πλευρό.Άλλαξα γενικώς.
    Εσύ, άλλαξες; Και θες να σε πιστέψω; Άμα δεν σε ήξερα, μπορεί και να με έπειθες. Το πρώτο σου βιβλίο να διαβάσει κανείς, φτάνει! Έμαθε την ψυχή σου!Δε χρειάζεται να διαβάσει τίποτ' άλλο!

    Μου την είπε, κι είχε δίκιο. Κρυώνει η ψυχή όταν βγαίνει σε κοινή θέα... Διαμαρτύρεται.
    Την άλλη μέρα μου τα έστειλε, τσάκα -τσάκα.

    Υγείες να έχουμε Λαμπρινή και επιτυχίες σε κάθε δημιούργημά μας!
    Τώρα είσαι εσύ η Δημιουργός!Η δική μου η σειρά πέρασε.
    καρδούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να το γράψω: Έφτασες στις 1006 προβολές!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ευχαριστω
    Κι η δικη σου ψυχη φαινεται, εδω,... αγαπητη, οχι μονον η δικη μου... (στο βιβλιο)...

    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν ντρεπόμαστε γι' αυτήν, την δείχνουμε!
    Καληνύχτα, ΚΑΛΑ να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή