Πέμπτη 6 Ιουλίου 2017

Γιώργος Αγγελόπουλος: Αφιερώνω τη νίκη μου στον Θεό και ό,τι κι αν πουν…


Γιώργος Αγγελόπουλος: Αφιερώνω τη νίκη μου στον Θεό και ό,τι κι αν πουν…

e95783449126103ade6157ffdbbb0f9f_XL.jpg

Γιώργος Αγγελόπουλος: Αφιερώνω τη νίκη μου στον Θεό και ό,τι κι αν πουν… (VIDEO)
Ο Γιώργος Αγγελόπουλος είναι ο μεγάλος νικητής του survivor και μετά τον τελικό μίλησε στην κάμερα του ΣΚΑΙ.
O μεγάλος νικητής τόνισε: «Αυτό το έπαθλο για εμένα είναι μια ηθική ικανοποίηση. Δεν έχει να κάνει με τα χρήματα, ΤΑ χρήματα άλλες φορές έχουμε, κι άλλες δεν έχουμε. Αφιερώνω τη νίκη μου στον Θεό. Σίγουρα η οικογένειά μου είναι πολύ κοντά στην καρδιά μου, και θα ήθελα να την αφιερώσω σε αυτήν, αλλά θα μιλήσω για τον Θεό γιατί για εμένα ό,τι και να πουν είναι το πιο ιερό πράγμα γιατί με κρατάει να είμαι γερός, να έχω ψυχολογική δύναμη για να μπορέσω να βοηθήσω και την οικογένειά μου»!

***
Σχ. Το πρώτο βιντεάκι που είδα, σχετικά με το παιχνίδι και μεγάλη αφορμή ήταν η πηγή!!!

Συμπαθέστατος ο νικητής, είναι και απ' τα μέρη μας, μάλλον έχασα που δεν το είδα, ώστε να έχω άποψη!
Να είναι γερός να χαρεί την νίκη του, κι αφού μιλάει για Θεό, τόσο νωρίς (δεν ξέρω αν μίλαγε και στο παιχνίδι), σίγουρα θα ξαναμιλήσει γι' Αυτόν και στο μέλλον, και σίγουρα είναι ένα συν!
Θα δείξει!
Έκπληκτη, ομολογώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου