Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Θέλω να πω σε όλους πως όλα στη ζωή κρέμονται από μια κλωστή και δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα΄χεις στο κεφάλι σου.


Με λένε Αντρέα και έχω δυο παιδιά τα οποία μεγαλώνω σχεδόν, μόνος. Έκανα πολλά λάθη και μετανιώνω και ένας από τους λόγους που διάλεξα να πω την ιστορία μου είναι για να βοηθήσω και άλλους ανθρώπους να δουν το γάμο τους σοβαρά.Να μην παίζουν με τα αισθήματα των άλλων. Εγώ έπαιξα κι έχασα.
Με τη γυναίκα μου ήμασταν συμμαθητές. Μετά από 8 χρόνια σχέσης παντρευτήκαμε στα 25 μας και κάναμε δυο παιδιά. Ήμασταν καλά μαζί, είχαμε και οι δυο τις δουλειές μας, προβλήματα υπήρχαν αλλά της καθημερινότητας, τίποτα σημαντικό , πίστευα. Είχα φτιάξει μια όμορφη οικογένεια.
Δεν είχα κάνει σχέση με άλλη γυναίκα αλλά νόμιζα πως δεν με πείραζε, πως εντάξει συμβαίνει στους άντρες να μην έχουν πάει με καμία άλλη πρίν τη γυναίκα τους. Ώσπου γνώρισα εκείνη…
Ήρθε στη δουλειά μου που ήμουν προϊστάμενος να κάνει πρακτική. 20 ετών πιτσιρίκα αιθέριο πλάσμα. Την έλεγαν Ειρήνη. Την ερωτεύτηκα αμέσως μόλις την είδα και ας μην το παραδέχτηκα. Την έφεραν στο τμήμα μου να την εκπαιδεύσω σαν προϊστάμενος. Ευγενική, όμορφη, χαμογελαστή. Το χαμόγελό της άλλαξε τη ζωή μου. Δεν τολμούσα να το πω ούτε στον εαυτό μου αλλά τα βράδια έπεφτα για ύπνο και σκεφτόμουν μόνο αυτή. Πώς θα της μιλήσω, πώς θα τη πλησιάσω.
Άρχισα να κάθομαι παραπάνω στο γραφείο για να τη βλέπω. Η γυναίκα μου άρχισε τα παράπονα, όλο το σπίτι έπεσε πάνω της. Προσπάθησα να τη καθησυχάσω, νόμιζα πως θα ήταν κάτι περαστικό. Το πράγμα χόντρυνε, με την Ειρήνη γίναμε ζευγάρι και από πρακτική τη πήραμε υπάλληλο στην εταιρία. Κρυβόμασταν από τη δουλειά, από το σπίτι μου. Ζούσα τις πιο ευτυχισμένες στιγμές της ζωής μου, ήταν ο άνθρωπος που πάντα έψαχνα. Με καταλάβαινε, με άκουγε, με σεβόταν, με αγαπούσε. Πράγματα που άρχισα να συνειδητοποιώ πόσο έλειπαν από το γάμο μου και δεν το είχα αντιληφθεί.

Η γυναίκα μου άρχισε να ψυλλιάζεται. Και όποτε ψυλλιαζόταν, σταματούσαμε για λίγο με την Ειρήνη και μετά από λίγο, όταν τη καθησύχαζα, ήμασταν ξανά μαζί. Πολλές φορές χωρίσαμε με την Ειρήνη και πολλές τα βρίσκαμε, ανάλογα αν η γυναίκα μου μας καταλάβαινε. Μέχρι σεξ έκανα με τη γυναίκα μου όποτε ισχυριζόταν ότι είχα άλλη, για να της ρίξω στάχτη στα μάτια. Τα γράφω και ντρέπομαι.
Μετά από 2 χρόνια σχέσης η Ειρήνη μου ζήτησε να χωρίσουμε, δεν μπορούσε άλλο να ζει έτσι. «Να γυρίσεις στην οικογένειά σου να τραβήξω κι εγώ το δρόμο μου» μου είπε και με έκανε λιώμα. Μια βδομάδα δεν λειτουργούσα. Δεν άντεχα χωρίς αυτή, ήμουν ένα τίποτα. Μόνο έπινα και κάπνιζα. Της είπα πως απόψε κιόλας θα μιλούσα στη γυναίκα μου για να είμαστε κανονικά μαζί και είπε εντάξει.
Μπήκα σπίτι μετά τη δουλειά, ευτυχώς τα παιδιά έλειπαν. Η γυναίκα μου μαγείρευε. Με κοίταξε με ένα βλοσυρό βλέμμα, ένα ύφος σαν να μου έλεγε «μπήκες δεν μπήκες το ίδιο μου κάνει» και αυτό μου έδωσε μεγαλύτερο θάρρος να μιλήσω.
Της τα είπα όλα και ζήτησα διαζύγιο. Ατάραχη πήγε στη κρεβατοκάμαρα, έφερε ένα σακ βουαγιάζ με ρούχα μου και καθώς έκανα να φύγω, σωριάστηκε στο πάτωμα. Πήρα το ΕΚΑΒ και τη προλάβαμε στο τσακ. Είχε πάθει έμφραγμα.
Σήμερα δύο χρόνια μετά, η γυναίκα μου ζει με φάρμακα. Μου λένε ότι δεν έφταιγα εγώ, ότι προφανώς είχε από πρίν κάποιο πρόβλημα με τη καρδιά της και ότι η συζήτησή μας ήταν απλά η αφορμή. Έστω και έτσι, εγώ θα νιώθω πάντα ένοχος για όσα έπαθε και για όλα όσα έκανα. Το ίδιο βράδυ η Ειρήνη εξαφανίστηκε από τη ζωή μου. Δεν μπορούσα να τη βρω ούτε σε σταθερά ούτε σε κινητά. Μια βδομάδα μετά που γύρισα στη δουλειά, μου είπαν πως παραιτήθηκε.
Δεν πήγα ποτέ μου να τη βρω, ένιωθα ενοχές και για εκείνη. Πήρα όλη την ευθύνη και την επιμέλεια των παιδιών μου και σήμερα τα μεγαλώνω σχεδόν μόνος ενώ προσπαθώ να βοηθήσω τη μητέρα τους.
Θέλω να πω σε όλους πως όλα στη ζωή κρέμονται από μια κλωστή και δεν εξελίσσονται πάντα όπως τα΄χεις στο κεφάλι σου. Το πιο απλό πράγμα μπορεί να καταλήξει σε τραγωδία. Εμένα αυτό μου έγινε μάθημα και προσπαθώ να τα ξαναβρώ με τον εαυτό μου και τη συνείδησή μου. Και ναι το ομολογώ. Καμιά φορά μου λείπει η Ειρήνη. Και την αναπολώ…
Αντρέας
[singleparent.gr]

***
ΕΙΠΕ ΣΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΩΝΕ ΚΑΙ ΕΠΑΘΕ ΕΜΦΡΑΓΜΑ!!!!!

Με λένε Αντρέα και έχω δυο παιδιά τα οποία μεγαλώνω σχεδόν, μόνος. Έκανα πολλά λάθη και μετανιώνω και ένας από τους λόγους που διάλεξα να πω την…
TRELOKOUNELI.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου