Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Εύκολο να πετροβολούν τα καρποφόρα δέντρα

Τα γράφω τώρα που ειμαι στη φάση που είμαι... κάτι που δεν συνηθίζω και γενικά ξέρετε που σας γράφω εσάς τους δήθεν και τους γλύφτες... Ποτέ δεν γράφω τίποτα ούτε και έχω ανάγκη να γλύψω κανέναν γιατί παλεύω μια ζωή μόνος μου και λέω δόξα το θεό που έχω την δύναμη και κάνω τα όνειρα μου πραγματικότητα! Είμαι στο Βόλο στην πόλη που μεγάλωσα και αγαπώ και νιώθω μια αηδία ανελέητη!!! Η χαρά μου και ο σκοπός μου είναι να βλέπω τους ανθρώπους να χαμογελάνε και να περνάνε όμορφα και ενώ χαίρομαι... βλέπω τόσους πολλούς ανθρώπους που δεν έχουν κάνει και ούτε πρόκειται να κάνουν τίποτα στη ζωή τους γεμάτους κόμπλεξ και ανασφάλειες!!! Μια πόλη η οποία έχεις τις υποδομές να είναι πρώτη στην Ελλάδα να έχει τόσο ηλίθιους και κομπλεξικούς ανθρώπους!!! Σίγουρα υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά πραγματικά δεν έχω λόγια! Οι περισσότεροι είστε για λύπηση! Το ότι δεν φάγατε τα ωραία μου μπουνιδάκια σήμερα είναι γιατί είμαι καλός άνθρωπος! Βάλτε μυαλό γίδια... Μέρες που είναι! Αύριο θα το σβήσω μόλις το δω αλλά... κρίμα... καλές γιορτές σε εσάς που αγαπώ και με αγαπάτε!!!

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου