Δευτέρα 3 Απριλίου 2017

Εγωιστικότατο, μεν, αλλά καλό! ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ

Ανοιχτή η καρτέλα, εδώ και ώρες.
Πέτυχα αυτό το τραγούδι, δεν το ήξερα.
Να θυμηθώ ν' ακούσω όλα τα τραγούδια του Πασχάλη Τερζή!
ΚΑΛΟ!
Εγωιστικότατο, μεν, αλλά καλό!
Κι ο εγωισμός κάποιες φορές, χρειάζεται το τάϊσμά του!


3.ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ - ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΜΕΝΑ.wmv

και μου ζητάς ευθύνες πριν την καταστροφή
δε σκέφτηκες ποτέ σου τι έδωσα εγώ
μετά το πέρασμα σου τι άφησες εδώ

Δε θα μου πεις εμένα
πως αγαπάνε
δεν ξέρεις πως είναι, δεν είσαι για αυτό
σ΄ αρέσει να πληγώνεις
χαϊδεύεις, σκοτώνεις
γεννήθηκες μόνο να κάνεις κακό

Ανάμεσα μας τοίχος, που σήκωσες εσύ
όσες φορές πονάω, ποτέ δεν είσαι εκεί
δεν έχεις καταλάβει πως δεν είναι σωστό
να λες χωρίς να νιώθεις τη λέξη σ΄ αγαπώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου