Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Πάψε!


Και να πάψω, γι' απόψε!

Από μένα για μένα!

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Πάψε | Vasilis Papakonstantinou - Papse

Δίσκος: Χαμένες αγάπες
Μουσική: Χριστόφορος Κροκίδης
Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Copyright: 2000
Δισκογραφική εταιρία: Minos

Αφού για την αγάπη μου ποτέ δεν πυρπολύθηκες,
αφού προτάσεις μάτια μου δε μου 'κανες ανήθικες,
αφού με κούριερ μου 'στειλες, τα δώρα που σου χάρισα,
αφού μ' έναν τρισάθλιο σε είδα και λαχτάρησα. Πάψε.

Αφού με τα τακούνια σου ξεπέρναγες το μπόι μου,
αφού δε σε συμπάθησε κανένας απ' το σόι μου,
αφού ποτέ δεν έγινα σκηνή του Κάμα Σούτρα σου,
αφού κι οι φίλοι μου 'πανε, δεν είμαι για τα μούτρα σου. Πάψε.

Τρελλή κι αμετανόητη,
ξεδιάντροπη κι ανόητη,
πανούργα, εγωίστρια
και ψευτοφεμηνίστρια. Πάψε.

Αφού το άγιο σώμα σου για μένα είναι άβατο,
αφού και τα σκουπίδια σου τα βγάζεις απ' το Σάββατο. Πάψε.
Αφού για πάντα μ' έκοψες, μη βλάψω την υγεία σου,
αφού για κείνον άλλαξες την ιδεολογία σου. Πάψε.

Τρελλή κι αμετανόητη,
ξεδιάντροπη κι ανόητη,
πανούργα, εγωίστρια
και ψευτοφεμηνίστρια. Πάψε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου