Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Σταλαγματιά - Μόρφω Τσαϊρέλη

Ο κόσμος είναι απότιστος
κι'εγω σταλαγματιά...
Σταλαγμάτια
Σαν αστέρι γέλασα
σαν αέρας έκλαψα
την ζωή μου κοίταξα
όλη τη ζωή
Το κλείδι μου έψαξα
μέταλλο που σκούριασε
η ζωή που άνοιξα
κρύο μαγαζί
Ο κόσμος είναι απότιστος
κι'εγω σταλαγματιά
χαμόγελα και δάκρυα
στερεύουν την καρδιά
Κάθε μέρα έκλεβα
κάθε νύχτα ξόδευα
και με πάθος έφτιαχνα
θεία ζωγραφιά
Σταλαγμάτια
Σαν αστέρι γέλασα
σαν αέρας έκλαψα
την ζωή μου κοίταξα
όλη τη ζωή
Το κλείδι μου έψαξα
μέταλλο που σκούριασε
η ζωή που άνοιξα
κρύο μαγαζί
Ο κόσμος είναι απότιστος
κι'εγω σταλαγματιά
χαμόγελα και δάκρυα
στερεύουν την καρδιά
Κάθε μέρα έκλεβα
κάθε νύχτα ξόδευα
και με πάθος έφτιαχνα
θεία ζωγραφιά
Τόσα χρόνια χρώματα
της ψυχής αρώματα
όλα μου τα χρώματα
σ'άδειο μουσαμά
Ερμηνεία: Μόρφω Τσαϊρέλη
Μουσική: Ηρακλής Βαβάτσικας
Στίχοι: adri - Αλέξανδρος Στεφόπουλος
Δίσκος: Πες μου ψυχή (1999)

Μου αρέσει!
Σχολιάστε
Σχόλια
Mareld del Sol https://www.youtube.com/watch?v=tBPQkZzjU0k

Ερμηνεία: Μόρφω Τσαϊρέλη Μουσική: Ηρακλής Βαβάτσικας Στίχοι: adri - Αλέξανδρος…
YOUTUBE.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου