Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Εγώ έχω τη συνείδησή μου καθαρή

Εγώ έχω τη συνείδησή μου καθαρή
‘’Εγώ, ποτέ δεν έβλαψα κανέναν. Εγώ, τα έχω καλά με τον εαυτό μου. Εγώ, έχω τη συνείδησή μου καθαρή’’.
Ξέρεις…
Το κακό, δεν είναι ότι το λες. Το κακό είναι ότι το έχεις πιστέψει. Το κακό είναι, ότι έχεις πείσει τον εαυτό σου για την καθαρότητά σου.
Πες μου. Γίνεται; Γίνεται σε σφάλμα να μην έπεσες ποτέ; Γίνεται να μην έχεις πληγώσει άνθρωπο; Να μην έχεις μαλώσει; Να μην έχεις ανταλλάξει κουβέντες στενάχωρες, βαριές; Γίνεται να μην έχεις γίνει ποτέ βάρος, έστω και άθελά σου, γίνεται να μην έχεις βάλει λογισμό κακό για κάποιον; Γίνεται να μην έχεις κατακρίνει, ή με λόγια, ή με σκέψεις;
Γίνεται να μην έχεις αμελήσει τη γυναίκα σου; Γίνεται να μην έχεις θυμώσει με τον σύντροφό σου; Γίνεται σε όλους αυτούς που σε αγαπούν, να μην έχεις προκαλέσει τον παραμικρό τον πόνο;
Δεν είναι ότι πρέπει με το στανιό ένοχος να βγεις... Ούτε ο σκοπός είναι να αρχίσεις να κατηγορείς τον εαυτό σου…
Είναι που κρύβεσαι πίσω από τέτοιες δηλώσεις, κωφεύεις δεν εξετάζεις τις πράξεις σου, τα λάθη σου, και καταδικάζεις τον εαυτό σου, ξανά σε αυτά να πέφτει.
Είναι που όταν κάτι ριζώνει μέσα σου βαθιά, εύκολα δεν ξεριζώνει…
Είναι που τυφλώνεσαι στο τέλος, σκληραίνεις, και ενώ άγιο τον εαυτό σου θεωρείς, μόνο πόνο καταλήγεις στους γύρω να σκορπάς.
Ελευθεριάδης Γ. Ελευθέριος
Ψυχολόγος M.Sc.
http://e-psyxologos.gr/ego-echo-ti-sinidisi-mou-kathari/
|

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου