Σάββατο 1 Απριλίου 2017

Πινακωτή-Πινακωτή απ’ τ’ άλλο μου τ’ αυτί. ......

Kάθε σπίτι είχε την πινακωτή του ! είναι ένα μακρύ και φαρδύ ξύλο, χωρισμένο σε θήκες, όπου οι νοικοκυρές, τοποθετούσαν το ζυμάρι για να φουσκώσει , μέχρι να το βάλουν στο φούρνο και να βγει ζεστό και μυρωδάτο το ψωμί.
Υπήρξε και παιδικό παιχνίδι στις αυλές και στις αλάνες
Πινακωτή-Πινακωτή
Από τ' άλλο μου τ' αυτί, γιατί είν' η μάνα μου κουφή!
Πινακωτή-Πινακωτή
απ’ τ’ άλλο μου τ’ αυτί. ......
Εδώ η πινακωτή οδεύει για τον φούρνο !!!
Αρχείο Σάκης Μπιλέτσιος
Παλιές φωτογραφίες του Πολυγύρου
Kάθε σπίτι είχε την πινακωτή του ! είναι ένα μακρύ και φαρδύ ξύλο, χωρισμένο σε θήκες, όπου οι νοικοκυρές, τοποθετούσαν το ζυμάρι για να φουσκώσει , μέχρι να ...
Δείτε περισσότερα

Μου αρέσει!
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου