Σάββατο 29 Απριλίου 2017

Αν ήταν όλα αλλιώς - Γράμμα του αέρα

Αν ήταν όλα αλλιώς, ανώνυμε, θα ήταν ίσως καλύτερα και δε θα χρειάζονταν να στείλεις τόσα σπαμ μηνύματα σε μια μέρα.
...Ξέρεις, στεναχωριέμαι που στεναχωριέσαι.
Κάν' τα όλα να γίνουν αλλιώς!
Κάν' τα καλύτερα.
Το μπορείς, φαντάζομαι!
Έχεις την "δύναμη".
Πάντα την είχες.
Με θυμάσαι όμως, και απορώ, γιατί;
Να είσαι ΚΑΛΑ!
Το εύχομαι μέσα απ' την ψυχή μου!
...Παραμεγαλώσαμε...
Δεν έχουμε χρόνο για άλλες κακίες και κρυφτούλι.

Πήγα στην ανάρτηση.
Ας παν κι άλλοι.
Είναι σημαντική, έτσι κι αλλιώς.

Κύριο μέρος μηνύματος


Κύριο μέρος μηνύματος

********************

Να μην τα φέρω όλα τα μηνύματα και κουράζουμε τον κόσμο.
Εγώ, συνήθισα.
Καταλαβαίνω την "ανάγκη" σου.
Την δική μου όμως, δεν την νοιάστηκες ποτέ.
Και δω έχω ένα, "γιατί";

Ή ψάξε να με βρεις ως άνθρωπο, ή προσπέρνα με.
Αυτό θα βοηθήσει κυρίως εσένα.
Όσο για μένα, πιστεύω πως δεν σ' ενοχλώ, (άλλωστε δεν έχω κάποια βάση αληθινή, για να σε ψάξω), εκτός αν σε ενοχλεί η υπαρξή μου, γενικώς.... απ' τα ιντερνετικά, ως τη ζωή.
...Ξέρω, ποτέ δε θα το μάθω.
Με σώζει μόνο η διορατικότητα που μού προέκυψε...
Αυτή βοηθάει και κατανοώ.
Αυτά;
Κι ερχόμουνα από άλλη ατμόσφαιρα και για άλλη μια φορά, κατάφερες και με έβγαλες...
Σου δίνω προτεραιότητα, γιατί είμαι σίγουρη πως την αξίζεις, τελικά, αφού με έχεις στην σκέψη σου, τόσες φορές την μέρα, κάθε μέρα, τόσα χρόνια!...
Να είσαι ΚΑΛΑ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου