Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

...Και "ξαναπαίζοντας", με τα πρώτα έντυπα λογοτεχνικά χνάρια της Λαμπρινής Τζούρκα!

...Και "ξαναπαίζοντας", με τα πρώτα έντυπα λογοτεχνικά χνάρια της Λαμπρινής Τζούρκα!

"λίγες γραμμές, έτσι..."!

...Για ν' "ακούσετε", κι άλλες "φωνές"!

Με αγάπη, Λαμπρινή!
(Κι ΕΔΩ! για να βρίσκετε όλα της τα bloggs) (Υγ. Ενημέρωσα το βράδυ, Σ' χωράτε!)
 (μην ψάχνεις για λινκς και για πάσες, τώρα πια, ξέρουν που θα σε βρουν!)


Άγιοι Σαράντα:







 Χορευτό:


Ζαγορά:
















Υγ. Ένα χαρτάκι εδώ δίπλα, προέκυψε απ' την υπομονή, μέχρι ν' ανέβουν αυτές οι φωτογραφίες, γράφει:

"Πες μου αν γέλασες ποτέ, μέσα από την ψυχή σου, πες μου αν χάθηκες ποτέ, στην πόρτα της ζωής σου"!

Και συμπληρώνω, εδώ:

Χάθηκα μαζί σου, σίγουρα και οι άλλοι μαζί μου!

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΑΣ, γελαστό κορίτσι!
Όλη μέρα μας!

15 σχόλια:

  1. έτσι κι αλλιώς...

    α... με έκανες να ντραπώ... κοκκίνησα (ίσως... )

    δεσταπου λίτσα μου... ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!!!!!!!!!!...

    ελπίζω να αρέσει το βιβλίο μου... ελπίζω να αρέσουν και τα επόμενα...

    είμαι ΚΑΤΑϋποχρεωμένη... ... πάρα πολύ... !!!

    Οι φώτο πανέμορφες, εκείνες δίπλα στα παπουτσάκια της θαλάσσης... μού θύμισε τις σκηνές που είδα και με την φίλη Ιωά ννα στην Εύβοια, όπου το βιβλίο μου πηγαινοερχότανε στην θάλασσα, και αλλού... Χαίρομαι που ταξείδεψε... και στους Αγίους Σαράντα...

    Οι δε φώτο στην Ζαγορά... ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!! τι ομορφιά αυτό το ηλιοβασίλεμα....

    πάντα να δίνεις, αγαπητή μου... φίλη... με χαρά και απλόχερα όπως κάνεις... ΠΑΝΤΑ... !!!

    καλημέρα... φιλιά πρωταγωνίστριά μου... !!!

    <3 καρδιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτσε! Ένα - ένα!
      Έτσι κι αλλιώς, μ' έχεις στην μόστρα, οπότε, εσύ μη ντρέπεσαι, ντιπ! Εγώ χρειάζομαι επειγόντως, κόσκινο!
      Αρέσεις, παιδί μου, αρέσεις, μην αγχώνεσαι για τίποτα!
      Είναι ορθάνοιχτοι οι δρόμοι οι δικοί σου, αυτό έδειξαν οι μετρητές!

      Αγαπημένη μου Κυρά, δεν είναι ηλιοβασίλεμα! Είναι Ανατολή της Αγιάς Μαρίνας! Μετά την πλημμύρα!
      Εμείς στην αυλή μας, βλέπουμε μόνο Ανατολές! Τα ηλιοβασιλέματα δεν μας πιάνουν...!Μόνο από Χορευτό, αν δεις, κι αυτά μισά, γιατί ο ήλιος κρύβεται πίσω απ' το βουνό.
      Να θυμάσαι, λοιπόν, η συχνότητά μου είναι Ανατολή!

      Κι εγώ χαίρομαι που χάρηκες, κι αφού χαρήκαν κι άλλοι, ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
      Μην υποχρεώνεσαι εύκολα, τζάμπα πράμα είναι!
      Χαμογελαστά τα φιλιά!
      >3

      Διαγραφή
    2. Υγ. Μεγένθυνα και τα πλαστικά παντουφλάκια, εφόσον τα πρόσεξες! Όμορφα, μα καθόλου βολικά!
      Παρδάλεψαν τα πόδια μου!Απόκτησαν σχεδιάκια... και δεν τα ξαναφόρεσα στην άμμο!
      Φιλάκια και χαμογελάκια!

      Διαγραφή
  2. Όπως πάντα Κατερίνα μου είσαι εκεί να δώσεις από την ψυχή σου ώθηση σε κάθε δημιουργία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου, ρε (αγαπητικότατον) Σπύρο, μεγάλη μου αγάπη!
      Κάπως, όπως τα λες!
      Να είσαι γερός! Να σε προσέχεις! Να είσαι πάντα δημιουργικός κι ευτυχισμένος!
      Φιλιά, χάρηκα για το ποδαρικό!

      Διαγραφή

  3. ΑΝΑΤΟΛΗ!!!!!!!!!! διορθώνω... [ήταν απνευστί το σχόλιο... (βλέπω ότι γράφω με καλή σύνταξη και χαίρομαι... κάποτε δεν έγραφα καθόλου καλά, ίσως επειδή δεν μίλαγα πολύ... ποιος ξέρει...)]

    φιλιά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    (Αυτή η ανάρτηση διαφημίστηκε μόλις τώρα, και στις ομάδες με τα βιβλία στο φέις... Αρχίζουμε την διαφήμιση και εκεί από ΤΩΡΑ... (Βεβαίως... ) έχουμε καιρό... Έχω διαφημίσει πολλούς... γνωρίζω πως γίνεται... Η δική μου είναι ΜΟΝΟΝ και μόνον... για ενημέρωση... κι όχι γιατί είμαι "ΨΩΝΙΟ..."
    Μην γυρίσει κάποιος να μού πει... "Δεν το είδα... Τι κρίμα... !!" Καταλαβαίνεις.... :) - χαμόγελο...

    φιλιά νο 2... και μία και μοναδική <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να μιλάς, λοιπόν, κι έλα να διορθώσεις κι εμένα!
    Δεν την πάω την σύνταξη, ούτε στο προφορικό, γι' αυτό και συμβαδίζει η θεωρία μου με την πράξη.

    Α! Κατάλαβα! Θα μας μάθουν οι έχοντες πείραν!
    Με γειά που την φάγαμε!
    Φυλάξου κι λιγάκ'!

    Με το θέμα "ψώνιο", δεν έχεις δίκιο! Είναι το μικρόβιο που το έχουν όλοι, και χωρίς αυτό, δεν προχωράς!
    Μην το περιφρονείς, γιατί αν δεν υπήρχαν "ψώνια" (με την καλή έννοια της λέξης), δεν θα υπήρχε Τέχνη και μάλιστα τόσο παραγωγική, όσο στην εποχή μας!

    Αν δεν σε καταλάβαινα, κι αν δεν σε εννοούσα, τι εννοείς, δεν θα ήμουνα Κατερίνα!
    Φιλιά και μ' αρέσει ο αυθορμητισμός σου!
    Μείνε όπως είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χάθηκα μαζί σου, σίγουρα και οι άλλοι μαζί μου!

    Δεν το είπα τυχαία!

    Είχα κάνει μαντάρα και τα δίπλα...
    Πολλά τα θέματα...
    Καλά!
    Σηκώνω τα χέρια!
    Δώστε μου χρόνο, πλιζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενημέρωσα και τις άλλες δυο αναρτήσεις με λινκ, καθότι... αλίμονό μου!
    Φιλιά, Λαμπρινή, δεν ήταν από κακή πρόθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εγινε τιποτα
    Ολα καλα

    Δεν ανησυχω για τιποτα

    Μονον ευχαριστω

    Παρουσιαζεις με μοναδικο τροπο το "λιγες γραμμες... ετσι... " μου

    Δεν εχω λογια

    Ολα καλα

    Καληνυχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και να έγινε, Λαμπρινή, δεν αλλάζει!Συνέβει! Δεν έβαλα τα λινκς στην ώρα τους! Το ότι είμαι βιαστούρα και του κιλού, γνωστόν!Κι αυτό δεν αλλάζει! Όλα του αυθορμήτου, όμως!
    Φυσικά και ΚΑΛΑ!
    Κι εγώ δεν έχω λόγια, επαναλαμβανόμαστε, γι' αυτό ανεβάζω φώτο!
    Καληνύχτα! Όνειρα γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να σε ενημερώσω εδώ: Είδαν αυτή την ανάρτηση 564 άτομα!
    ΣΕ ΚΑΛΟ!
    ΓΙΑ ΚΑΛΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ευχαριστώ... ερώτηση: Αγίας Μαρίνας ανατολή;... έτσι το λέτε σε εκείνο το σημείο;... δεν το κατάλαβα...

    ΚΑι να πω... η διαφήμιση είναι πάντα για να ανεβαίνουν οι θεάσεις... πολλοί ήρθαν εδώ, βλέπω... μπράβο!!! ...

    Το ωφείλω σε σένα... ευχαριστώ πολύ.... Ελπίζω να πάνε όλα καλά...

    και στα επόμενα... καλύτερα... Ακόμα δεν ξέρω, πώς έγινε όλο αυτό. Σού ωφείλω πολλά... Εχω κοινοποιήσει άλλους... εμένα δυσκολεύομαι... Οπότε, με διευκολύνεις... πάρα πολύ...

    Απο Το Φθινόπωρο... θα επανέλθουμε δριμύτεροι... μιας που πολλοί λείπουν... αλλά βλέπω τα νούμερα... ΟΥ... είναι εντυπωσιακά εδώ...

    Το φέις μάλλον είναι αυτό που ανεβάζει πολύ...

    Μπερδεμένα τα λέω... αλλά... αυτά...

    καληνύχτα...
    αγαπητή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δύο μέρες έβρεχε καντάρια. Δευτέρα νομίζω, ήταν η γιορτή της. Φωτογράφησα μια αναλαμπή ηλίου.
    Μπερδεμένα τα λες, αλλά, σε νοώ! Άμα σε διευκολύνω, καλώς!
    Έχεις την τύχη του πρωτάρη, που λένε!
    Καλημέρα μας! Πήγε 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή