Δευτέρα 28 Αυγούστου 2017

Κάθε κήπος έχει μια φωλιά για τα πουλιά - Κατσαρός

Επειδή απόψε το ζω αλλιώς... πάντα 29 το γιόρταζα, σεβάστηκα μεν τα επίσημα χαρτιά, μα... η μάννα, η μαμή, η γειτόνισσα, η θειά, μια άλλη κυρία που γέννησε νωρίτερα απ' τη μάννα και ψάχνανε την μαμή στο πανηγύρι του Άι- Γιάννη στο Χορευτό, 28 εκείνη, ξημερώματα η μάννα... βγήκα κι εγώ, πώς να μη σεβαστώ τα λόγια τους; Ναι, απόψε νιώθω εκείνο το σκίρτημα που φέρνουν τα γενέθλια των 52 χρόνων. 1, 2,3, να ζήσω ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ, Θεέ μου! Ας είναι και λίγα! Στον αέρα η ευχή και έτυχε εδώ! Καλό! Δεν είναι κακό! Να μη γελάνε οι πολλοί που γιορτάζω και πενταήμερο! Προέκυψε! Τι να κάνω;

Κάθε κήπος έχει μια φωλιά για τα πουλιά .... - Κατσαρός, γενέθλια μέρα, βρήκα κυκλάμινα εκεί που δεν τα περίμενα, όπως και φίλους.... Ζαγορά! Η αρχή και το τ...
youtube.com
Αυτό δεν θα εμφανιστεί στις Ενημερώσεις κάποιου άλλου, εκτός αν το κοινοποιήσετε
****
 ΣΧ.
Την πάλαιψα σήμερα... να το κλείσω το βιντεάκι και νίκησε το: "ας μείνει".
Έτσι κι αλλιώς, ακόμα και τα κλειστά μου, έχουν αντιγραφεί από άλλους, οπότε, ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον!
Έτσι κι αλλιώς, υπήρξε, υπήρξα, υπάρχω, δεν ντρέπομαι για το παρελθόν μου, ούτε για το παρόν μου, (αγνοώ στο μέλλον...) απλά... κάποτε και οι χελώνες... αυτοπροστατεύονται!

Υγ. Σούρουπο.
Νόμιζα ότι μπορούσα και να το κλείσω! Ιδέα μου! Αλλού έβγαζε ο κωδικός!
Θέλουν να μείνουν τα κυκλάμινα, το σέβομαι, απόλυτα!
Εκείνα ξέρουν!

1 σχόλιο: