Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2017

Όνειρο - Χαρούλα Ηλία Φράγκου

Μουσική: Felix Leopold
Ερμηνεία: Αναστασία Leopold & «Ονειροβάτες»
Στίχοι Χαρούλα Ηλία Φράγκου
Το ποίημα «όνειρο» διακρίθηκε στο 1ο Φεστιβάλ Ποίησης Θεσσαλονίκης
Άγγελοι και Αρχάγγελοι
στον ύπνο σου θα 'ρθούν
γλυκά να σε κοιμίζουν
να σιγοτραγουδούν
και εγώ στην άκρη θα σταθώ
και αμίλητο νερό
θα πιω και θα σιχάζω
και θ'αποξεχαστώ
Ταξιδευτές στο όνειρο
η νύχτα θα μας πάρει
μες στις παλάμες της γλυκά
στο γελαστό φεγγάρι
και αν στο πλευρό μου η ροδαυγή
φλυάρη σε ξυπνήσει
θα τη μαλώσω την τρελή
που τ'όνειρο θα σβήσει
Άγγελοι και Αρχάγγελοι
στον ύπνο σου θα 'ρθούν
γλυκά να σε κοιμίζουν
να σιγοτραγουδούν
και εγώ στην άκρη θα σταθώ
και αμιλητο νερό
θα πιω και θα σιχάζω
και θα σε ονειρευτώ
Ταξιδευτές στο όνειρο
η νύχτα θα μας πάρει
μες στις παλάμες τις γλυκά
στο γελαστό φεγγάρι
και αν στο πλευρό μου η ροδαυγή
φλυάρη σε ξυπνήσει
θα τη μαλώσω την τρελή
που τ'όνειρο θα σβήσει
Άγγελοι και Αρχάγγελοι
στον ύπνο σου θα 'ρθούν
γλυκά να σε κοιμίζουν
να σιγοτραγουδούν
και εγώ στην άκρη θα σταθώ
και αμιλητο νερό
θα πιω και θα σιχάζω
και θα σ'ονειρευτώ

Μουσική: Felix Leopold Ερμηνεία: Αναστασία Leopold & «Ονειροβάτες» Στίχοι Χαρούλα Ηλία Φράγκου Το ποίημα «όνειρο» διακρίθηκε στο 1ο Φεστιβάλ Ποίησης Θεσσαλον...
YOUTUBE.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου