Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Φάσκελα

Λοιπόν...
Χάζεψα, λέμε!
Με ποιον;
Με μένανε...ΝΑΙ!
130 και στοπ! (Για την Πυξίδα μου, λέω!)
Καλά έλεγε ο αείμνηστος  Μπάρμπα - Μήτσος!
"Τον σαλό τον καταλαβαίνεις απ' τα καμώματά του!"
Εγώ τό 'παθα!
...Οπότε.... δηλωμένες οι τρέλες μου...
Πάντως, 'κονόμα δεν είχα, ούτε διαφημίσεις, ούτε προκοπές, να το ξέρετε!
Είμαι μπλοκατζού, τί να κάνουμε; 
Μ' αρέσει!

Κι άλλο ένα ... "πάντως", αν δοθεί κάποτε σύνταξη στους bloggers, δικαιούμαι! Ε;
Να με ειδοποιήσετε!
Ζω, δε ζω, θα έχω κληρονόμους!
Επίσης, για όσους μοιράζουν φάσκελα, μαζί τους είμαι!
Απ' αυτά κι αν δικαιούμαι!
Δώστε και Σώστε!


Υγ. Τί δεν θυμήθηκα απόψε!
Μια γελούσα, μια μελαγχολούσα, άβυσσος δέκα χρόνια γεμάτα...!

***
ΥΓ2: Κάτι έλεγα στα σχόλια:

543.700!!!

245600!

Δεν ψάχνω άλλα. Βρίσκω κατά καιρούς και χαίρομαι.

Εκτός απ' τα βιντεάκια του καφενείου μου που τα βρήκα στα ρώσικα, τάχα!
Πολύ κλέψιμο, λέμε! Εκεί στεναχωρέθηκα αφάνταστα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου