Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

Σε σύννεφο μαβί - Βαλσάκι μαβί

***


ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ΤΟ ΝΕΟ ΤΡΥΦΕΡΟ ΜΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΙΘΕΡΕΣ!
Ευχαριστώ απο καρδιάς τον μουσικοσυνθέτη Ανδρέα Αρτέμη (Ανδρέας Α. Αρτέμης) που ξεχώρισε τους τρυφερούς μου στίχους και τους μελοποίησε τόσο όμορφα όπως άρμοζε στην βαρύτητα των λόγων καθώς και τον συνεργάτη μου Δημητρη Σαμαρτζή (Dimitrios Samartzis) που συγκλονίζει με την ερμηνεία του!Ευχαριστώ την Αρετή Κοκκίνου (Αρετή Κοκκίνου) και την Μερόπη Βλαχογιάννη (Meropi Vlachogianni )που συνοδεύουν τόσο γλυκά και μελωδικά ,τον Βασίλη Πανταζόπουλο (Vasilis Pant)για την ενορχήστρωση και τις μίξεις και τον Δημήτρη Μαλέγκα ( Dimitrios Malegas) για το mastering.
Ξεχωριστά ευχαριστώ την Κατερίνη Τζιγκουνάκη (ΚαΤερίνη Τζιγκουνάκη) που με δικές της φωτο "ερμηνεύει" τα λόγια μου με χρώματα,σύννεφα και φως τόσο ταιριαστά με τα λόγια!
Σε σύννεφο μαβί - Βαλσάκι μαβί
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Πού χτυπάς άραγε καρδιά μου;
πόσο μακριά;
…έχασα τον παλμό σου…
πόσο μακριά;
Δε σ’ αγγίζω δεν σε θωρώ
μα σ’ αφουγκράζομαι και ριγώ
Καβαλάρης σε σύννεφο μαβί
τις στράτες τ’ ουρανού διαβαίνεις
Είσαι ακοίμητος φρουρός
φύλακας άγγελος φέρων το φως.
Πού χτυπάς άραγε καρδιά μου;
πόσο μακριά;
…έχασα έχασα τον παλμό σου…
πόσο μακριά;
Δε σ’ αγγίζω δεν σε θωρώ
μα σ’ αφουγκράζομαι και ριγώ.
Καβαλάρης σε σύννεφο μαβί
τις στράτες τ’ ουρανού διαβαίνεις
είσαι ακοίμητος φρουρός
φύλακας άγγελος φέρων το Φως.

Ποίηση: Μαίρη Γραμματικάκη Μουσική: Ανδρέας Αρτέμης Ερμηνεία: Δημήτρης Σαμαρτζής Κιθάρα – Μαντολίνο: Αρετή Κοκκίνου Ακορντεόν: Μερόπη…

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου