Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2017

Ανύπαρκτα Σχόλια, Αναξιοποίητες Κοινοποιήσεις

Οκ,το παραξηλώσαμε...

Η γυναίκα έχει κάνει έκθεση.  22 λάικ περίπου κι ούτε ένα σχόλιο;...

τι να πω;...


*** Είναι μια ανάρτηση της Λαμπρινής, ΕΔΩ
Απάντησα:

...Μην την ψάχνεις... Δουλεύει μόνο το ένα χέρι. Για σχόλιο θέλει και τα δυο! Είχα κατά νου, κάτι παραπλήσιο, αλλά δεν κάθισα να το γράψω. Τα χάλια μας, γενικώς!

***********

Έχουμε γίνει πολύ τεμπέληδες, δεν το συζητάμε....
Ίσως φταίει και ο χρόνος που δεν μας φτάνει.

Αυτό όσον αφορά τα σχόλια στο Φεις.

Εγώ, εδώ και μέρες σκέφτομαι πόσο αναξιοποίητη μένει η εντολή: ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ.
Είναι ίδιος κόπος με το LIKE, συνάμα είναι και πιο χρήσιμος.
Αναμεταδίδεις μια Είδηση, βοηθάς κάποιον στην δουλειά του, διαφημίζεις έναν τόπο, μια ιδέα, κάτι.
Γενικά, είμαι άνθρωπος των ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΩΝ, και μού την σπάει που δεν μπορώ να κάνω όσες θέλω κι αυτό, για να μην ενοχλώ, να μην γεμίζω την Αρχική.
Γι' αυτό κι εγώ, μουγγαίνομαι πάλι, σιγά - σιγά, οπότε και δεν βρίσκω νόημα στο να υπάρχω εκεί.
Ήθελα να το γράψω, να δω πως σκέφτονται οι "φίλοι" μου, αλλά επειδή είδα με τι πνεύμα κινούνται οι περισσότεροι, σιώπησα.
Απορώ πως δεν το συζητούν τα "φαβορί", ώστε να δουν αλλιώς το θέμα της Κοινοποίησης.
Έτσι κι αλλιώς, απ' ότι κατάλαβα, λίγοι κοιτούν αρχική. Λακίζονται και συζητούν παρέες - παρέες. Οπότε;

Για μένα, έναν να ενδιαφέρει μια κοινοποίηση, είναι μεγάλη υπόθεση!

Όταν χρησιμοποιούσα και τις 4 σελίδες μου, εκεί που οι φίλοι μου ήταν ανά επάγγελμα, κ.λ.π. (καλλιτεχνικά, πατρίδα, συγγενείς), ένιωθα πολύ καλύτερα. Τώρα τα έχω κάνει μπάχαλο.

Καλά να πάθω, ναι!

Αυτά! βαριέμαι να αναπτύξω κι άλλα, θέλει δυο χέρια και προτιμώ στο άλλο να κρατήσω τσιγάρο.
Ευτυχώς έχω τα bloggs και ξεδίνω!

2 σχόλια:

  1. 'Λακίζονται και συζητούν παρέες - παρέες" έτσι... ακριβώς...
    Χαίρομαι που τα γράφεις εδώ, απάντησα κι εγώ κάτι,στα σχόλια μου... Τέλος πάντων...

    Να πω λοιπόν... το Αυτοί με τις παρέες τους... εμείς (εγώ τουλάχιστον... )με τις κοινοποιήσεις μου...

    Τι να κάνουμε;... Δεν ήμαστε ΟΛΟΙ ίδιοι!!!

    Και...αυτά... (εκτιμώ που αφιερώνεις χρόνο στην Λαλιώ... ! <3 φιλιά!!!

    Υ.Γ . Με έχει προβληματίσει πολύ το φέις... Θα επιβιώσω όμως... Ναι... έτσι μού φαίνεται... (Δηλαδή να βρω λύση, που να με εκφράζει, άσχετως από λαικ και σχόλια... - αυτά... ) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Λάλιω είσαι καθαρά, εσύ και μ' αρέσεις, Εσύ!
    Εσύ με τις Κοινοποιήσεις σου, κάνεις Έργο και το ξέρουν! Κάποτε έκανα κι εγώ και μ' αγαπούσαν, νόμιζα... Εύχομαι να μην το περάσεις το στάδιο της απόρριψης, όταν σταματήσεις το ντελάλισμα... Έχεις λιγότερες υποχρεώσεις όμως, συνέχισε να κάνεις το ΚΑΛΟ! Το "μετράει" Άλλος στα συν σου, ακόμα κι αν δεν το μετρούν οι ενδιαφερόμενοι!
    Θα επιβιώσεις, βεβαίως, αν δεν υπολογίσεις το τι "λέει ο κόσμος"! Χώρος ελεύθερος, ευτυχώς!ακόμα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή