Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Ποιά είμαι εγώ - Λάκης Παπαδόπουλος & Ελένη Δήμου



Λάκης Παπαδόπουλος & Ελένη Δήμου - Ποιά είμαι εγώ (HD)
Τραγούδι από την συναυλία "Λάκης Παπαδόπουλος & οι φίλοι του" στο Τεχνόπολις για τα 30 χρονιά δισκογραφίας του Λάκη Παπαδόπουλου. 

Στίχοι: Γιώργος Χρονάς
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Δήμου

Στίχοι:
Ποια είμαι εγώ
που μες τα κέντρα θες να με πηγαίνεις
Ποια είμαι εγώ
που τις νύχτες μαζί μου μοιράζεσαι
Ποια είμαι εγώ
που για μένα με τη μάνα σου μαλώνεις
Ποια είμαι εγώ
που να σε πάρω απ' τα σκοτάδια πέτυχα

Εγώ δεν έχω δαχτυλίδια ούτε και βραχιόλια
πάνω σε σκαλιά πλαγιάζω το κορμί μου

Ποια είμαι εγώ
και στη δουλειά σου θες να με πηγαίνεις
Ποια είμαι εγώ
που τα χείλια στον καθρέφτη σου ακουμπάω
Ποια είμαι εγώ
που για μένα με τη μάνα σου μάλωνες
Ποια είμαι εγώ
που να σε πάρω απ' τα σκοτάδια πέτυχα

***


Αυτό το υπέροχο τραγούδι το λάτρευε ο Γιάννης Τσαρούχης! Τα λόγια είναι του ποιητή Giorgos Chronas Γιώργος Χρονάς και η μουσική του Λακης Παπαδοπουλος και εδώ σε μια ρέγκε βερσιόν από τα 30 χρόνια του Λάκη που τα γιόρτασε πριν λίγα χρόνια στην τεχνόπολη κι ήμασταν εκεί φυσικά! 31 χρόνια "ποια είμαι εγώ"
Καλοκαίρι '86 είχε κυκλοφορήσει ο δίσκος της Δήμου κι είχε κάνει πωλήσεις πάνω από 100.000 κι αυτό εδώ το τραγούδι μια τεράστια επιτυχία!
"Εγώ δεν έχω δαχτυλίδια ούτε και βραχιόλια πάνω σε σκαλιά πλαγιάζω το κορμί μου."
Στο Dimitris N. Maniatis που το αγαπά επίσης και μου το ζητάει πάντα στα dj set μου._


Για περισσότερη ελληνική μουσική: https://www.getgreekmusic.gr Facebook: https://…
YOUTUBE.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου