Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

Ενθύμια

Συγκινημένη που συνέπεσαν τα γενέθλια του Κωστή, με τα τραγούδια του και λίγο πριν κατεβάσω ρολά! (Ξέρω, χαρά σας! Είμαι "πολυκοινωποιητζού". Κάτι περιμένω, μα αργεί, κι έφτασε Πάσχα! Είδωμεν!)
Ωστόσο, επειδή Καλλιτέχνης θα πει, να τραγουδάς και σε μεγάλα ζόρια... δώς τε του την χαρά ότι "τα τραγούδια ακούγονται στον αέρα"...
Όσο μπόρεσα, βόηθησα.
Αυτά. Καληνύχτα, φουλαρισμένη, πριν με μπλοκάρουν κι άλλοι! Τό' χω πάρει το μήνυμα, όκευ! Κάνω την χαζούλα, δεν είμαι! Να φέρω και μια φώτο, δε μπορεί, κάτι θα έχω!

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε
Σχόλια
Μαρία Κουτσελίνη Ότι κάνεις τις καλύτερες κοινοποιήσεις στόχου ν πει, κανόνισε να εξαφανιστεί ς. Παλ
Μαρία Κουτσελίνη Αν κατάλαβες απ το κινητό πάλι
Κατερίνα Σταματίου-Παπ Κατάλαβα! Έρχεται η άνοιξη Μαρία, ξανοίγουν οι δουλειές μου. Φιλάκια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου