Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2017

Στην μια μου χέρα έχω σταυρό Στην άλλη το τουφέκι, μοναχικός ο δρόμος μου, Μα οπίσω δεν γυρίζω

Βασίλης Παπακωνσταντίνου & Ψαραντωνής - Πάντα θλιμμένη χαραυγή - Official Audio


ΜΟΥΣΙΚΗ : ΜΙΧΑΛΗΣ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΣΤΙΧΟΙ : ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗΣ ( ΜΙΧΑΛΟΜΠΑΣ) ΚΩΣΤΑΣ ΒΡΕΝΤΖΟΣ (ΒΡΕΝΤΖΟΚΩΣΤΑΣ) ΜΙΧΑΛΗΣ & ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΡΑΓΚΙΑΔΑΚΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΨΑΡΑΝΤΩΝΗΣ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ Πάντα θλιμμένη χαραυγή Για μένα ξημερώνει Γιατί την ώρα που ξυπνώ Κάθε χαρά τελειώνει Βαρύ βαρύ το ζάλο μου Και ταπεινά βαδίζω Μοναχικός ο δρόμος μου Μα οπίσω δεν γυρίζω Πάντα με το παράπονο Τα χείλι μου ανοίγει Γιατί είναι η πίκρα μου πολύ Και η χαρά μου λίγη Στην μια μου χέρα έχω σταυρό Στην άλλη το τουφέκι Και στην ψυχή παράχωστω Φωτιά κι’ αστροπελέκι



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου