Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Από ένα "τίποτα", μπορείς να φανείς χρήσιμος, ίσως να γίνεις και διάσημος....

ΑΑΑΑΑ!
Σοφάκι, τί έκπληξη!
Μόλις το είδα! Με συγκίνησες, κορίτσι μου!Σ' ευχαριστώ!
Δεν με θυμάσαι... Σε είχα φίλη πριν κλείσω, εκεί στο Φέις.
Είμαι η Κατερίνα Δεστάπα και δεν ξεχνώ ανθρώπους και θέματα που με ενδιαφέρουν.
Σου είχα γράψει κάποτε, πως είχα συγγενείς κωφάλαλους (ξαδέλφια), έβλεπα το μαρτύριό τους, σε νιώθω, μπράβο και μεγάλο "Εύγε" για τον αγώνα που κάνεις, ήδη σε έχω αγαπήσει πολύ, δεν το ξέρεις!
Το να αντιγράψω ένα σοβαρό θέμα, είναι ένα τίποτα και τόσο εύκολο! Το να το μάθει έστω και ένας, είναι ένα βοτσαλάκι Ιερού Σκοπού απ' το μεγάλο έργο που εσύ, κάνεις!
Να είσαι πάντα ΚΑΛΑ, συνέχισε τον Ιερό αγώνα σου, κι άσε εμένα όταν μπορώ να αναμεταδίδω, χωρίς ιδιαίτερες ευχαριστίες!
Χάνεις χρόνο, δίνεις υπέρμετρες αξίες, ενώ είναι χρέος, ΠΡΟΧΩΡΑ, δυναμικά!
Υπάρχει κόσμος που σίγουρα σε χρειάζεται!
Φιλιά και να είσαι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!
(Το μέιλ μου είναι kyklaminovounou@yahoo.gr, αν θέλεις να μου στέλνεις θέματα ή ανακοινώσεις να αναρτώ, γιατί στο Φεις μπαίνω ξόφαλτσα... και όχι συχνά.)
ΕΔΩ σε "κρατάω" σ' αυτό το blog.

********

Ευχαριστώ πολύ τον φίλο-η που έκανε την αναδημοσίευση της συνέντευξης για τα κοχλιακά στο blog του-της!

Η δημοσιογράφος κα Λέλα Κεσίδου με γονείς και παιδιά με κοχλιακά εμφυτεύματα, τον Υπεύθυνο του Κέντρου Κοχλιακών Εμφυτεύσεων ...
TOANOIGMA.BLOGSPOT.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου