Κυριακή 21 Μαΐου 2017

Λένη μου

Λένη μου

Ομάδα τραγουδιού Ομοσπονδίας Μουργκάνας. Από το cd : Μουργκάνα.

Θυμάσαι που μωρ' Λένη μου,
θυμάσαι που σε φίλαγα;

Γιε μ' στον πλάτανο, στη βρύση,
στον Αϊ-Γιάννη στο ξωκλήσι;

Και βάλαμαν μωρ' Λένη μου,
και βάλαμε για μάρτυρες.

Γιε μ' τα φύλλα απ' το πλατάνι,
και τους όρκους στον Αϊ-Γιάννη.

Τώρα τα φύ- μωρ' Λένη μου,
τώρα τα φύλλα πέσανε.

Γιε μ' και ποιος θα μαρτυρήσει,
κόρη μ' ποιος θα σε φιλήσει;

Θα μαρτυρή- λεβέντη μου,
θα μαρτυρήσει το νερό.

Γιε μ' θα μαρτυρήσει η βρύση,
άλλος δεν θα με φιλήσει!

Το ακουστικό και φωτογραφικό περιεχόμενο αποτελούν προσωπικό έργο των δημιουργών στους οποίους και ανήκουν. Το βίντεο δεν χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς αλλά μόνο ως πολιτιστική αναφορά. Δεν αποκομίζω και δεν επιθυμώ κανένα κέρδος από αυτό.



****
Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες / εορτάζουσες!

Ομάδα τραγουδιού Ομοσπονδίας Μουργκάνας. Από το cd : Μουργκάνα. Θυμάσαι που μωρ' Λένη μου, θυμάσαι που σε φίλαγα; Γιε μ' στον πλάτανο, στη βρύση, στον Αϊ-Γιά...
YOUTUBE.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου