Πέμπτη 17 Αυγούστου 2017

Τι συμβαίνει όταν ανοίγετε το τρίτο μάτι.

Σήμερα, θα μιλήσουμε για το τι συμβαίνει όταν ανοίγετε το τρίτο μάτι. Έχω πάρει πολλά emails από περίεργους ανθρώπους που μου λένε: «Το τρίτο μου μάτι είναι ανοιχτό. Τώρα τι γίνεται;» Και υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ανακάλυψαν μέσω του διαλογισμού ή κάποιου είδους πνευματικής πρακτικής ότι έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες που δεν μπορούσαν να φανταστούν, εξαιτίας της διαίσθησης ή του τρίτου ματιού.
Αυτό μπορεί να είναι συγκλονιστικό και μερικές φορές μια τρομακτική εμπειρία επειδή αρχίζετε να αναρωτιέστε τι είναι πραγματικό και τι όχι. Αρχίζετε να βλέπετε πράγματα, αρχίζετε να βιώνετε πράγματα που είναι ολοκληρωτικά ασυνήθιστα.
Λοιπόν, ακολουθούν μερικά πράγματα που θα ήθελα να θυμάστε σχετικά με το τι γίνεται όταν το τρίτο σας μάτι ανοίγει.

Σήμερα, θα μιλήσουμε για το τι συμβαίνει όταν ανοίγετε το τρίτο μάτι. Έχω πάρει πολλά emails από περίεργους ανθρώπους που μου λένε: «Το τρίτο μου μάτι
awakengr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου