Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

«Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»

«Ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»
Του Γιώργου Σανιδά
Δε θα αναλύσω εδώ τα αυτονόητα: πως η τεράστια ανταπόκριση των ριάλιτυ τηλεπαιχνιδιών είναι ένα ακόμα δείγμα της παρακμής του καιρού μας. Θα σταθώ στην οικονομική βάση του θέματος που μας αφορά άμεσα σαν τόπος του Αγγελόπουλου και καθώς η κρίση είναι σταθερή και παντού παρούσα.
Η Σκιάθος αναμφισβήτητα είναι η μεγάλη νικήτρια σε επίπεδο διαφήμισης, από τη νίκη του Ντάνου. Χωρίς να ξοδέψει ευρώ, ήταν στην επικαιρότητα κάθε μέρα και για πολλούς μήνες. Θα προτιμούσα ασφαλώς να τη θυμούνται για τους δύο Αλέξανδρους, αλλά τα πανίσχυρα ΜΜΕ λειτουργούν με τους κανόνες της παγκοσμιοποίησης.
Εν πάσει περιπτώσει, ένα δικό μας παιδί, κατά γενική ομολογία καλό κι αγαπητό, μαχητής της ζωής και δυναμικός παίχτης, αναδείχτηκε άξια νικητής σκορπίζοντας ενθουσιασμό στους χιλιάδες μικρούς και μεγάλους θαυμαστές του σε ολόκληρη τη χώρα.
Δε θα' πρεπε λοιπόν να τον τιμήσει ο δήμος -κι αν για το δήμο μοιάζει υπερβολικό, υπάρχουν επαγγελματικές ενώσεις που κόπτονται για τον τουρισμό και επιβάλλεται να το χρηματοδοτήσουν και να το κάνουν - για την προβολή της Σκιάθου σε μια ανοιχτή εκδήλωση εκφράζοντας το κοινό αίσθημα και καλώντας τους συμπαίχτες του;
Δε θα ήταν μια καλή ευκαιρία αυτό για να προσέλθουν στο νησί χιλιάδες θαυμαστές τους και να κερδίσει ο τόπος ακόμα μεγαλύτερη δημοσιότητα και έσοδα;
«Ιδού, λοιπόν η Ρόδος, ιδού και το πήδημα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου