Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Άναψε φώτα - Μαρινέλλα

Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου, εδώ, κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα…
Άναψε φώτα,
είμαστε έτοιμοι, σε λίγο η πρώτη νότα
θα γεμίσει απόψε χρώμα τον αέρα
και θα γίνει ξαφνικά η νύχτα μέρα…
Άναψε φώτα, να καεί το παρελθόν,
γέμισε κόσμο της καρδιάς μου το παρόν!
Άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή,
κι' αν λέω αλήθεια, εδώ, μπροστά σου θα φανεί…
Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου, εδώ, κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα…
Άναψε φώτα,
τα όνειρα μου ξενυχτήσανε στην πόρτα,
εισιτήριο περιμέναν μες στο κρύο
μα είχα κλείσει εδώ και χρόνια το ταμείο…
Άναψε φώτα,
και αν θέλεις, το μπιζάρισμα μας ρώτα…
Ό,τι αρέσει, ό,τι ωραίο ξαναβάλε,
να μη φτάσουμε ποτέ ως το φινάλε…
Άναψε φώτα, να καεί το παρελθόν,
γέμισε κόσμο της καρδιάς μου το παρόν!
Άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή,
κι' αν λέω αλήθεια, εδώ, μπροστά σου θα φανεί…
Άναψε φώτα,
δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα πλάι μου εδώ, κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα…
Άναψε φώτα…
Άναψε φώτα, στης ζωής μου την σκηνή!
Κι' αν λέω αλήθεια, εδώ, μπροστά σας θα φανεί!
Ανάψτε φώτα!
Δες πως τίποτα δεν είναι όπως πρώτα,
έλα αγάπη μου, εδώ, κοντά σ' εμένα,
η παράσταση αρχίζει πια μ' εσένα!
● Listen to a wonderful song by Giorgos Theofanous that Marinella recorded and released οn her studio album Tipota Den Ginete Tihea, in 2005; Turn on the lights, see that nothing is like it was before, come to my side, here, close to me, the show is beginning with you… Turn on the lights, we are ready, soon the first note will be filled with color the air tonight, and the night will suddenly become day… Turn on the lights to be burned the past, the audience filled the present of my heart! Turn on the lights, on the stage of my life, and if I tell the truth, it will show, here, in front of you… Turn on the lights, my dreams were stayed up at the door, waiting in the cold for a ticket, but I had closed for years the fund… Turn on the lights, and if you want, ask our encore and put again what you like and what is nice, so that we never get to the finale… Turn on the lights! See that nothing is like it was before, come, my love, here, close to me, the show begins now with you!

Subscribe @ Cobalt Eclectic: https://goo.gl/FvtBtMΜαρινέλλα - Άναψε Φώτα | Marinella - Anapse Fota - Official Audio Release ITunes https://goo.gl/FVQ8y0Spo...
YOUTUBE.COM

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου