Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Δε σηκώνει

Βασίλης Παπακωνσταντίνου - Δε σηκώνει | Vasilis Papakonstantinou - De sikwnei

Δίσκος: Δε σηκώνει
Μουσική: Σταμτης Μεσημέρης
Στίχοι: Σταμάτης Μεσημέρης
Copyright: 1994
Δισκογραφική εταιρία: Minos

Κοιτάω πίσω μου, δεν είμαι εκεί,
πηγαίνω μπρος, μα δεν υπάρχει ψυχή,
τραβάω το σήμερα, δε βγαίνει η φωνή,
δε σηκώνει.

Βαριά τα βήματα, μονά στη στροφή,
περνάω στην άγονη δική μου γραμμή,
το μπλουζ που παίζει, είν' η μισή μου ζωή,
δε σηκώνει.

Γαλάζιο χιόνι σε μια θάλασσα γκρι,
καυτή σελήνη σε υγρή φυλακή, δε σηκώνει.
Γιατί κορίτσι μου δε φεύγεις κι εσύ,
στη Νορβηγία έχει φτάσει η σιωπή, δε σηκώνει.

Χαμηλωμένα φώτα, λόγια θολά,
μέσα στη βότκα κολυμπάω βαθιά,
τι να σου κάνω, ήρθες κάπως αργά,
δε σηκώνει.

Η βάρκα τρύπησε και μπάζει νερά,
σαν ανεμόσκαλα για το πουθενά
και το τσιγάρο μου δεν πιάνει φωτιά,
δε σηκώνει.

Γαλάζιο χιόνι σε μια θάλασσα γκρι,
καυτή σελήνη σε υγρή φυλακή, δε σηκώνει.
Γιατί κορίτσι μου δε φεύγεις κι εσύ,
στη Νορβηγία έχει φτάσει η σιωπή, δε σηκώνει.

Κοιτάω πίσω μου, δεν είμαι εκεί,
πηγαίνω μπρος, μα δεν υπάρχει ψυχή,
το μπλουζ που παίζει, είν' η μισή μου ζωή,
δε σηκώνει.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου