Τετάρτη, 27 Δεκεμβρίου 2017

Γιώργος Παπαστεφάνου: Αυτή τη φωτογραφία σάς την έχω τάξει από καιρό.

Αυτή τη φωτογραφία σάς την έχω τάξει από καιρό. Είναι το πρώτο αυτόγραφο που απόχτησα γράφοντας σε μια διασημότητα! Χρειάζεται να πω το όνομά της; Είναι η Τζίνα Λολομπρίτζιντα! Παιδί ήμουν ακόμη, στην αρχή τες εφηβείας, όταν τής έστειλα στην Τσινετσιτά το γράμμα μου. Ήδη, ως φανατικός του σινεμά, είχα προλάβει να τη δω στο «Ψωμί, έρωτας και φαντασία», στις «Ωραίες της νύχτας», στο «Φανφάν λα Τυλίπ». Και προφανώς με είχε γοητεύσει. Αν όχι με το ταλέντο της, με την ομορφιά της οπωσδήποτε. Φίλοι μου που την έχουν δει από κοντά, μού λένε πως εκτός οθόνης ήταν ακόμα ωραιότερη. Μια κούκλα με μάτια σαν αμύγδαλα. Αλλά μικροκαμωμένη. Ίσως γι' αυτό να βγήκε τρίτη στον διαγωνισμό για την Μις Ιταλία του 1947. Η Λουτσία Μποζέ που κέρδισε τον τίτλο ήταν κάπως ψηλότερη. 1.65 η Λολό, 1.78 η Λουτσία. Πάντως και χωρίς το στέμμα η Τζίνα θαυματούργησε. Και όπως πολύ σωστά έχει πει, τα κατάφερε όλα μόνη της. Η Συλβάνα Μάγκανο, η Σοφία Λόρεν, η Κλάουντια Καρντινάλε είχαν παραγωγούς συζύγους να τις νοιάζονται. Το δικό της σύζυγο, που ήθελε να τής κάνει και τον μάνατζερ, τον Σλοβένο Μίλκο Σκόφιτς, η Τζίνα τον απέλυσε, γιατί ξέχασε, λέει, να τής πει πως την ήθελε για την Dolce vita o Φελίνι και τον ρόλο τον πήρε η Υβόν Φυρνώ. Δεν έχω αυταπάτες. Πρέπει να είσαι πολύ σκληρό καρύδι και να διαθέτεις και μυαλό, για να κάνεις μια τόσο εντυπωσιακή και μακρόχρονη διεθνή καριέρα. Ο Χάμφρεϋ Μπόγκαρτ που έπαιξε με την Τζίνα είχε πει, πως μπροστά της η Μαίρυλιν Μονρόε έμοιαζε Σίρλεϋ Τεμπλ. Με την Λολό είχε παίξει και η Μελίνα, στο «Νόμο» του Ντασέν. Αλλά δεν τα πήγανε καλά. Ανταγωνιστική και δύστροπη μού την είχε περιγράψει η Μελίνα. Και στους δημοσιογράφους, όταν είχαν τελειώσει τα γυρίσματα, η Μελίνα είχε κάνει την παρακάτω δήλωση: «Είναι μια φαλακρή, που φοράει όλο περούκες». Εννοείται πως η Τζίνα της το κράτησε κι όταν την ρώτησαν για την Μελίνα την τελευταία φορά που είχε έρθει στην Αθήνα «γι' αυτήν μη μού μιλάτε, δεν θέλω να την θυμάμαι», είχε πεί. Κατά σύμπτωση, η μητέρα τής Λολό λεγόταν Giuseppina Mercuri. Η Τζίνα δεν πέτυχε μόνο στο σινεμά. Ασχολήθηκε και με την φωτογραφία και με την γλυπτική που είχε σπουδάσει, επίσης με τα καλλυντικά και με την μόδα. Όπως καταλαβαίνετε, το ταμείο της το γέμισε στο φουλ. Προσθέστε και τα κοσμήματα της πλούσιας συλλογής της, και θά'χετε ακόμα καλύτρη εικόνα. Επιτυχημένη υπήρξε και στο κεφάλαιο «έρωτας» η Τζίνα. «Η ζωή με κακόμαθε, γιατί ήταν πάντα πολλοί οι θαυμαστές μου» έχει πει. Ένας απ' τους πολλούς κι ο καρδιοχειρουργός, ο Κρίστιαν Μπάρναρντ, ακόμα και ο Γκαγκάριν Όταν στα μέσα της δεκαετίας του '50, η Σοφία Λόρεν έκανε το θρόνο της Λολομπρίτζιντα να τρίζει, δεν σάς κρύβω πως πολύ μού κακοφάνηκε. Καλή ήταν κι η Σοφία όταν έκανε την Ναπολιτάνα, αλλά εγώ ψήφιζα Τζίνα. Όπως σας έχω ξαναπεί, την Σοφία Λόρεν την είχα πλησιάσει στην πρεμιέρα των αμερικάνικων μπαλέτων στο Θέατρο Κοτοπούλη, τότε που είχε έρθει στην Ελλάδα για το «Παιδί και το δελφίνι» και μού είχε φανεί λιγάκι αντιπαθής, καθώς αρνήθηκε να μού δώσει το αυτόγραφο που της ζήτησα. Ενώ η Τζίνα στο γράμμα που τής έστειλα, μού είχε απαντήσει, βάζοντας πάνω από την υπογραφή τις λέξεις «με συμπάθεια». Εκείνο το βράδυ στο φουαγιέ του Κοτοπούλη, καθώς φωτογραφίζανε τη Λόρεν, εγώ την μελετούσα. Μού φάνηκαν όλα της μεγάλα, το στόμα της, το στήθος, το κορμί, κανονική νταρντάνα. Αντίθετα τρελάθηκα με την Κλάουντια Καρντινάλε, όταν τη συνάντησα στην παλιά πόλη της Ρόδου. Δεν ήταν μόνο καλλονή, αλλά και πάρα πολύ γλυκιά και φιλική. Το καλοκαίρι που μάς πέρασε η Τζίνα Λολομπρίτζιντα γιόρτασε με μεγάλη φιέστα τα 90. Γεννήθηκε στις 4 Ιουλίου του 1927. Όπως μαθαίνω, ακόμα τής αρέσει να πηγαίνει τα βράδια όπου την καλούν. Κι όταν τη ρωτούν τί σημαίνουν για εκείνη τα 90, απαντά 30 συν 30 συν 30.
Φωτογραφία του Γιώργος Παπαστεφάνου.

Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
Σχολιάστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου